Mette Lehmann og jeg har arbejdet sammen i flere årtier og nogle af de bedste projekter vi har lavet – har vi lavet sammen. Vi er praksisdrevet og har selv prøvet både at lykkes og fejle. Mette har arbejdet som kreativ i reklamebranchen og har ved siden af udviklet workshops og hjulpet mennesker med at turde tænke nyt og ændre deres vaner. Trine har arbejdet med forretningsudvikling og innovation i medie- og musikbranchen og har ved siden af skrevet bøger om innovation og har en aktiv bestyrelseskarriere. Derfor supplerer vi hinanden rigtig godt. 

Til sammen betyder det at vi gode til at forstå de udfordringer som man har som virksomheder, ledelse og topledelse. Vi har et analytisk udgangspunkt som vi supplerer med kreative metoder og tilgange. 

Derfor kan vi guide jer godt igennem processen. Hjælpe jer med at forstå, hvordan innovation og udvikling kan komme til at leve i jeres organisation, så det bliver en naturlig del at jeres måde at arbejde på, hvad enten det gælder de store forandringer eller når I skal lave justeringer og tilpasninger.

Eksempler på workshops:

”Innovation Run”

En workshop, der udfordrer dig og dine kollegaer i et “Innovation Run” og får trænet jeres innovationsmuskel.  Formålet med dagen er at kommer tættere på jeres kunder og får afdækket styrker og svagheder i jeres organisation, jeres produkt eller services. Innovation Run bygger på kendte sociologiske metoder og handler om at bruge den viden i har i en systematisk proces, til at komme tættere på egne kunder og forstå deres liv og behov, samtidig med at man har en god dag sammen. 

Kend kunden

Gennem brug af forskellige antropologiske og sociologiske metoder kommer I tættere på jeres kunder og får en større indsigt i, hvad jeres virksomhed og organisation skaber af værdi for dem. Vi kan enten lave en workshop, hvor I selv er med i processen eller også få en skræddersyet kvalitativ analyse. 

Idéworkshop

Hvordan får I de bedste idéer og hvordan svarer de idéer som I får på de problemer som I reelt står overfor? Det sidste er altid det sværeste, og mange tror at det nemt at være kreativ. Men der er en god grund til at store kunstnere har brugt det meste af deres liv på at opnå det originale og sublime. Det kræver tid, engagement og passion. Så hvordan gør man bedst det når man skal udvikle nye ideer til sin virksomhed. Inspirationen til udvikling kommer fra kunsten og kulturens verden og en nysgerrighed på kunstens skaberkraft.